پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
سیستم اتوماسیون صنعتی خطوط تولید، محصول کلیدی شرکت پناپ

سیستم اتوماسیون صنعتی خطوط تولید، محصول کلیدی شرکت پناپ

- 1402/09/13

شرکت پناپ، شرکت دانش بنیانی است که محصول کلیدی آن سیستم اتوماسیون صنعتی یک پارچه خطوط تولید است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، شرکت توسعه پروژه‌های نیرو و اتوماسیون پاژ (پناپ) طی سالیان گذشته موفقیت‌هایی در خصوص توسعه‌ی دانش بومی اتوماسیون صنعتی همسو با استانداردهای جهانی داشته است و امسال در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان شرکت کرده است. 

مصطفی عطازندی مدیر تحقیق و توسعه شرکت پناپ گفت: این شرکت فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده که رویکرد اصلی آن گسترش استفاده از سیستم های اتوماسیون صنعتی در خطوط تولید می‌باشد. این مهم نقشی محوری در کاهش مصرف انرژی، افزایش کیفیت، کاهش هزینه های تولید، افزایش بهره وری و در نهایت افزایش رقابت پذیری محصولات تولیدی صنایع، ایفا می نماید.

 وی افزود: بخش فنی و مهندسی پناپ با عنوان واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری خراسان، فعالیت‌های دانش‌بنیان گسترده‌ای در زمینه طراحی ساخت و پیاده سازی اتوماسیون و DCS در صنایع مختلف داشته است. مدیر تحقیق و توسعه شرکت پناپ تصریح کرد: محصول محوری ما سیستم اتوماسیون یکپارچه خطوط تولید می باشد که توسط واحد مهندسی و پروژه، طراحی و تولید گردیده و توسط واحد R&D شرکت، دائما توسعه داده می‌شود. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد : این محصول خطوط تولید را مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا نموده و ساختار یکپارچه آن سبب افزایش راندمان تولید، افزایش کیفیت محصول، کاهش قیمت تمام شده و همچنین کاهش مصرف انرژی میگردد، این سیستم شامل مجموعه ای از نرم افزارها، سخت افزارها و ادوات ابزار دقیق میباشد که در کنار هم مجتمع گردیده و متناسب با ماشین آلات خط تولید، سیستم کنترل بی نظیری را برای فرآیندهای صنعتی فراهم می آورد.

دانلود پیوست خبر سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.